Slávnostne prisahám, že nemám za lubom nič dobré

No paráda – vidím, že ste si rozklikli môj úplne prvý článok na tomto úplne novom blogu. Čakáte slová, alebo obrázky? Bude to z každého rožku trošku. Ale najprv slová.

Keď sa to tak vezme, nie som vôbec typická kandidátka na označenie “šikulka”, alebo ako sa to vlastne dámy oslovujú na DIYskusných fórach. Veľké kusisko svojho času trávim online z povolania (písaním článkov, správou sociálnych sietí, vymýšľaním stratégií a tak podobne), zvyšok sa snažím ako orientálny despota deliť medzi doktorské štúdium archeológie a svojho frajera. Nie som mamina na materskej (nič v zlom) a nikdy, naozaj nikdy v živote som nič nebatikovala.

Keď si šťastný, kraftuj na zemi!

Možno je to práve tým, čím sa živím, že sa vo voľnom čase venujem skôr offline koníčkom. Bohužiaľ som totálne ľavá na šport a podobné veci, o ktorých som presvedčená, že ich v dobe kamennej vymysleli prví masochisti, aby mohli týrať svoje svaly (trebárs taký prabouldering alebo srnabal). Na druhú stranu som fakt dobrá v strihaní nožničkami, lepení vecí dohromady a na flitre som úplný macher.

Tu je sľúbený obrázok, aby ste sa nenudili (a nie je to mačiatko): 

19.jpg

Takže si to viete predstaviť: prídem z vykopávok alebo z práce, odložím podľa situácie buď lopatu alebo notebook, a vrhnem sa na zem. Niežeby som mala také depky zo svojho života 🙂 – vrhnem sa na zem, lebo najlepšie sa kraftí na zemi, kde vás nelimitujú také zbytočnosti ako koniec stola.

Evolúcia kreatívneho človeka

Prešla som si asi všetkými stupňami evolúcie Homo Craftus: ako malú ma prababka učila na záhrade háčkovať “lancúchy”, na vykopávkach v Rusku som svedomito korálkovala, svoju prvú tavnú pištoľ som si kúpila zhruba v čase bakalárskych štátnic, začala som šiť… Postupne som sa asi vyvinula natoľko, že môj frajer usúdil:

“Okej, je čas kúpiť jej pod stromček šijací stroj.”

A to teda bolo! Skoro som plakala od radosti 🙂 No a na vrchole mojej kraftolúcie je tento blog, kam budem písať o všetkom, čo som spáchala.

Z týchto pár riadkov ste už asi získali miernu predstavu o mojom štýle – môžete sa tešiť na články a užitočné DIY návody sem-tam šmahnuté starými dobrými príhodami zo života jednej blízkovýchodnej archeologičky lomítko copywriterky.

Inými slovami – dosť unikátna kombinácia. Ak sa mám priznať, ani ja sama netuším, čo všetko tu v budúcnosti pribudne.

Poďme to spolu vyskúmať, čo vy na to?

Vaša Elli 

16359314_10209377328324998_2131357400_n

Pridaj komentár

