La La Motýlik.

Ešte stále som nevidela La La Land (ja viem, strašné!!!).

Dohodla som sa totiž s kamarátkou, že si ho pozrieme spolu, a ja snažím sa slovo dodržať, hoci je to dosť ťažké, keď

a) máte kolegyňu, ktorá miluje muzikály o trošku viac a Ryana Goslinga o trošku menej ako vy, ten film videla už trikrát, a stále vás tým láskyplne podpichuje

b) je to film, na ktorý sa tešíte o dosť viac než na svoje narodeniny (27, bléé)

c) všetci vám o ňom tvrdia, že bol výborný. Začínam byť presvedčená, že okrem tej mojej kamarátky som jediná v Brne, kto to ešte nevidel. Aj šoféri autobusov si pospevujú City of Stars.

Zatiaľ pokušeniu úspešne odolávam, ale je nadľudský výkon, lebo veď sa na to pozrite (!!!):

la-la-land-5120x2880-ryan-gosling-emma-stone-couple-kiss-4k-3648.jpg

la-la-land-585c617a5f650

A medzitým na našej planéte…

Ušila som svojho prvého motýlika!!! Áno viem, nie je dokonalý – strih som si nakreslila “báj očko” podľa vzoru otvoreného v mobile, párkrát som šla krivo a neviem ho veľmi uviazať (skúšala som to v kúpeľni asi trištvrte hodiny, až podo mnou kachličky steplali).

Ale je to moja vlastná výroba a má nádhernú kanárikovo žltú farbu ako… šaty muzikálovej hrdinky (nemysli na La La Land, nemysli na La La Land). Je dokonca bodkovaný, pretože s bodkami je všetko lepšie, však, Zooey?

f8d5846a41fb45182f6cc9b87bf0ab7f

Podľa mňa na prvý pokus celkom dobré. Ak ešte La La Land budú dávať v kine, tak sa naň poriadne vyfešákujem.

Čo myslíte vy, podaril sa? 🙂

bowtie

img_0936

img_0955

3 Comments

Pridaj komentár

